Zeg het met een (v)lach

Sta je vaak op beurzen, of zoek je een komische en speelse manier om kenbaar te maken dat je ergens aanwezig bent, dan kun je dit doen met een vlag. Organiseer je kinderfeestjes en wil je je bedrijf beter zichtbaar maken in de winkelstraat, of sta je op een beurs voor vakantiereizen en zoek je een zonnige manier om de aandacht te trekken? Dan kun je overwegen een beachvlag, een roll up banner, een l-banner of een indoor banier aan te schaffen bij een kwalitatieve vlaggenleverancier, zoals provlaggenmasten.nl.

De soorten vlaggen

Voor dit soort beurzen en winkelstraten is het belangrijk dat de vlag in het oog springt en dat hij makkelijk te vervoeren is. Een beachvlag is een gebogen vlag op een voetstuk, vaak met wieltjes erin verwerkt, zodat je deze makkelijk kunt verplaatsen. Een roll up banner kun je in de cassette oprollen en opbergen en ter plekke in seconden weer neerzeten. Een l-banner is vergelijkbaar, maar wordt geleverd met een draagtas. Een indoor banier is rechthoekig, kis bedoeld om opgehangen te worden en is verzwaard aan de onderkant zodat de boodschap altijd zichtbaar is. Het soort vlag dat je kiest hangt uiteraard af van hoe je je producten of diensten wilt promoten.

Het belang van een vlag

Gebruik je een vlag op de juiste manier, dan heb je een in het oog springende reclamemethode die geïnteresseerden aantrekt en behoudt. Je moet hier natuurlijk het logo van je bedrijf op zetten, of een slogan, maar vaak werkt komische boodschappen erg goed. Beursbezoekers die stand na stand aflopen willen graag iets anders zien dan wat de rest heeft en als ze langs jouw stand lopen en aan het lachen gebracht worden, heb je de aandacht. Probeer dus anders te zijn dan de rest, gooi er een vleugje humor bij en het ijs is al gebroken.